ФПСУ 

Як стати членом Федерації?

Для вступу до ФПСУ потрібно:

  • У першу чергу заповнити цю форму
  • Мати рекомендації свого інструктора або двох авторитетних пілотів-членів Федерації.
  • Написати заяву (зразок) та особисто підписавши її надіслати скан (можна чітке фото) fpsu.membership@gmail.com
  • Сплатити внески 550 грн. (вступний – 300 грн. + поточний річний – 250 грн.).

Фото у електронному вигляді треба прикласти при заповнені форми (будь ласка лише обличчя, без окулярів та шолома і не групова зі шкільного альбому :) ), там же також потрібно вказати адресу доставки готових документів (бажано Новою поштою).

Вимоги для отримання категорій сертифікатів “Інструктор” та “Тандем” 

Пілот може отримати рівень Інструктор/Тандем:

  1. За наявності рівня ParaPro 5
  2. За наявності пройденого SIV курсу
  3. Пілотові необхідно надати дані:

— загальний наліт (скільки років літаєте, часи нальоту),
— місця, де літали (гори, рівнина), тип польотів (динамік, гори, термічні набори)
— маршрутні польоти – кількість і наліт у кілометрах (хоча б приблизно, треків не треба)
— стаж роботи інструктором/пілотом тандему (скільки років займаєтеся) ,
— рекомендації інших інструкторів (або досить досвідчених пілотів) – хто може підтвердити Вашу кваліфікацію,
— наявна ліцензія пілота,
— проходження SIV-курсів,
— перелік вашого персонального та навчального спорядження (крила).
— відео (передполітна підготовка, інструктаж, зліт, політ, пілотаж, посадка) для рівня Тандем, навчальні матеріали для рівня Інструктор

4. Успішно скласти он-лайн іспит, на теми не менше правильних відповідей 80% на тандем, 90% на інструктора:

— аеродинаміка та динаміка польоту параплана
— авіаційна метеорологія
— параплани та спорядження
— правила та положення та повітряний рух
— теорія і тактика літаючих польотів
— практичні польоти та безпека
— небезпечні режими

5. Після розгляду даних наданих пілотом (ліцензія, рекомендації, наліт, SIV, обладнання), якщо вони відповідають вимогам, іспит проводитиме відповідальний з питань кваліцікації пілотів Соломко Микола (в режимі питання-відповідь).

Реквізити для сплати внесків:

Карта Приватбанку 5168 7450 3064 8676
Призначення платежу – сплата членського внеску. Обов’язково вкажіть ПІБ та повідомте про сплату на  fpsu.membership@gmail.com

Важливо! Щодо внесків. Будь ласка читайте уважно.

Вступний внесок у ФПСУ сплачується лише раз під час вступу. 300 грн.
Далі річний 250 грн щорічно на початку календарного року.

У разі несплати річного внеску сертифікат пілота позначається на сайті Федерації як “недійсний”, а при заборгованості більше двох років виключається з бази.

Спортивна ліцензія ФАІ або (що теж саме)  річне членство у FAI оплачується на початку календарного року. 300 грн. Пілот на цей момент має бути дійсним членом ФПСУ (не мати боргів по внесках).

У разі несплати внеску у ФАІ ліцензія  на сайтах ФАІ та ФПСУ позначається як “недійсна” цього року, та членство у ФАІ не переривається. FAI ID та рейтинг зберігаються. Але організатори не допустять пілота до змагань, які зареєстровані в календарі ФАІ.

Якщо у Вас виникнуть проблеми зі сплатою внесків, пишиіть на fpsu.membership@gmail.com

Якщо ви вже є членом Федерації,
Ви можете скористатись Телеграм ботом, який дозволяє отримати:

  • Посилання та пароль для редагування Вашої інформації у базі (картка пілота)
  • Інформацію про сплачені внески
  • номер та дійсність спортивної  ліцензії FAI,  FAI ID та CIVL ID (за наявності)
  • Реквізити для сплати внесків
  • Електронну версію сертифіката
  • Посилання на офіційний сайт Федерації

Для отримання інформації Вам потрібно просто внести номер свого сертифікату пілота у форматі PG-хxxx (без літер після номеру), або номер спортивної ліцензії. Більшість інформації буде надіслано Вам на електронну адресу, що зареєстрована в базі. Слідкуйте за актуальністю своїх контактів!

Будьте терплячі. Іноді бот може “розмірковувати” 15-20 секунд, доки шукає інформацію та готує відповідь. Зважте, на те, що з метою боротьби зі спамом бот надсилає Вам тільки один лист на день.

Актуальний перелік дійсних сертифікатів пілотів та ліцензій FAI.